Sunday, July 27, 2008

i'm not single


hohoi...
las nite tak cukup tido..
mlm ni pun masih blom bole tido lagi..
makin byk yang nak dipikirkan pasal report practical ni..

bangun je pagi tadi, terus on laptop..check email, and edit report smlm.
pastu call Z.A. dia ajak dating tgk "i'm not single"...
kepala lagi jadi serabut, mana nak dating, mana nak pikir report..

mmm call c ara tnya dia da siap report blom..nasib baek blom siap, so bole la aku merelease tension dgn Z.A.

rupanya 30 min yg pertama sgt la hampeh kerana aku tk bole nk concentrate dgn Z.A. sik pikir report je..lama gak la..baru aku leh adapt wit environment..

pas makan2, baru la jalan2 cari ntah apa pun tktau, sik dgr dia membebel, mengomel apa tah..tapi mcm kiut la dia nih..bole buat aku tersenyum dan terdiam la..
lama jugak la nak tnggu bole tgk movie..tapi b4 movie mkn kat mc'd dulu..after movie mkn kat kfc pulak..hohoi..bole gemuk aku nih..

abes je dating, terus shower..then, i call Z.A.. coz dalam pendrive yg dia bagi tadi tkde pun info yg aku mau..dia pujuk aku, suruh search and find betul-betul.
las2 aku nangis..nangis giler argh..tension bah! sib baek dia pujuk..tp layan jugak la dia punya omelan cumel tu..

and now, aku tulis blog..report tak siap lagi ni..
Z.A pun da slip..huuuu..mcm nak join je dia..tp wat report dulu ar..

thx Z.A..u came when i need sum1. love u.!

No comments: