Friday, June 6, 2008

wah,, aku happy sgt nih!

huhu, at last aku boleh bergembira dgn result exam aku..
tk sia2 aku study wlupun tk maut tp bgs jgk la dpt result ni..

tp yg paling best result aku betambah bgs selepas clash wit mr 'S'..
hahaha,sesungguhnya mr 's' bukanlah pembakar semangat aku tp penghancur semangat ja..

eventhough my life misery early dis week..but today , on this moment aku sgtla happy..
a bit sad coz i cant celebrate wit my parent coz they went to malacca dis morning..huhu meeting and dating la tu..i hope my future husband can be like my dad cz sgt la loving..

hahaha, to all fwen i do hope i cn celebrate tonite wit all of u...yg mana sudi n ada free time la..

btw, i miss my mum la.. eh, my mum call la.. (mcm dpt tau je i wrote bout her..)
hehe, to my dad, i miss u too jeles plak kalau tk mention mcm ni kat blog kan..
tk blh stop smiling la.. :-)

No comments: